Úroveň dle EFR*: | Popis: | Gramatika: | Doporučujeme Vám zkoušku: | Kurzy z naší nabídky: |
A1 | Rozumí známým výrazům a frázím z každodenního života a umí je také používat. Umí představit sebe a ostatní a klást jiné osobě otázky například o tom, kde žije, o lidech, které zná, a o věcech, které má, a sám na podobné otázky také odpovídat. Dokáže se jednoduchým způsobem domluvit za předpokladu, že druhá osoba mluví pomalu a zřetelně a je připravena pomoci. | Podstatná a přídavná jména – základy Zájmena – osobní a přivlastňovací Příslovce – základy Stupňování přídavných jmen Základní gramatické časy Rozkazy (+/-) Modální slovesa:can/can’t/could/couldn’t Předložky – základní There is/are Slovesa + ing: like/hate/love |
1.Angličtina – gramatika přípravný kurz na VŠE – po 2. Angličtina – gramatika přípravný kurz na VŠE – st |
|
A2 | Rozumí větám a často používaným výrazům vztahujícím se k oblastem, které se ho bezprostředně týkají (např. velmi základní osobní a rodinné informace, nakupování, místopis, zaměstnání). Může komunikovat při jednoduchých a rutinních úkolech, které vyžadují jednoduchou a přímou výměnu informací o známých a běžných záležitostech. |
Stupňování přídavných jmen Příslovce a příslovečné fráze Podst.jména – členy, much/many Gramatické časy (simple, continuous, perfect) Modální slovesa – can/could, have to, should Phrasal verbs – základy Předložky Slovesa + ing/infinitive: like/want-would like Podmínka – nultá, první |
KET | 1.Angličtina – gramatika přípravný kurz na VŠE – po 2. Angličtina – gramatika přípravný kurz na VŠE – st |
B1 | Rozumí hlavním bodům jasné spisovné řeči o známých záležitostech, s nimiž se setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd. Umí si poradit s většinou situací, které se mohou vyskytnout při cestování v oblasti, kde se mluví daným jazykem. Píše jednoduché souvislé texty o dobře známých tématech nebo o tématech, která ho zajímají. Umí popsat zážitky a události, sny, naděje a ambice a stručně zdůvodnit a vysvětlit své názory a plány. |
Časy Dovětky (otázky) Podmínka – druhá a třetí Příslovce a intensifiers Konektory Modální slovesa – must/can’t, might, may, should have/might have/etc. Phrasal verbs Nepřímá řeč |
PET BEC preliminary |
1. BEC preliminary |
B2 | Rozumí hlavním myšlenkám složitých textů pojednávajících jak o konkrétních, tak o abstraktních tématech, včetně odborných diskusí ve svém oboru. Dokáže konverzovat s určitou mírou plynulostí a spontánnosti, která umožňuje běžné rozhovory s rodilými mluvčími bez napětí pro některou ze stran. Píše jasně podrobné texty o řadě různých témat a vysvětluje svůj názor na aktuální problémy a uvádí výhody a nevýhody různých možností. | Časy Příd.jména a příslovce Mixed conditionals Modální slovesa – can’t have, needn’t have, modals of deduction and speculation Rod trpný Phrasal verbs Vztažné věty Nepřímá řeč Přání Would pro vyjádření zvyků v minulosti |
FCE BEC Vantage |
1. English for Presentations (čt) 2. Business Skills – English for Presentations B2 (po-čt) 3. FCE60 4. FCE90 5. BEC vantage |
C1 | Rozumí řadě různých náročných a delších textů a rozeznává jejich skrytý význam. Vyjadřuje se plynně a spontánně bez příliš zřejmého hledání slov. Užívá jazyk flexibilně a efektivně pro společenské, studijní a profesní účely. Píše jasné, dobře strukturované podrobné texty o složitých tématech, přičemž používá různé nástroje pro uspořádání, členění a soudržnost svého pojednání. |
Časy (v kontextu) Podmínky Modální slovesa – minulý čas Trpný rod Phrasal verbs Přání, lítost |
CAE BEC Higher |
1. Business Skills – English for Presentations C1 (po-čt) 2. CAE60 3. CAE90 4. Business English – BEC higher 5. Financial English – ICFE |
C2 | Rozumí bez námahy téměř všemu, co slyší nebo čte. Umí shromažďovat informace z různých ústních a písemných zdrojů a tyto informace znovu uspořádat do souvislého celku. Umí se vyjadřovat spontánně, velmi plynně a přesně, rozlišuje jemné významové odstíny i ve složitějších situacích. |
Collocations Idioms Phrasal Verbs |
CPE | Pro danou úroveň v tuto chvílu kurz nenabízíme. V případě zájmu lze domluvit kurz na míru |
* EFR = Evropský referenční rámec |